dinsdag 2 december 2014

Een kraamcadeau



Wanneer ik voor het laatst een kraamcadeau heb gekocht weet ik niet eens. Nu ben ik in de gelukkige omstandigheid dat ik weet dat er over zes maanden een baby wordt verwacht waar ik graag een kraamcadeau voor wil kopen.
Maar wat?
Bij het zien van al die kleine kledingstukken kom ik niet verder dan ‘ach’
en ‘ahhhh’. 

(Wat wil je als je jongste spruit al bij maat 146/152 is aanbeland?) We moeten dit kraamcadeau dus praktisch gaan aanpakken en iets speciaals zou zeer welkom zijn!

Van de zomer was ik op de braderie in Voorthuizen. Daar stond Christina met in haar kraam o.a. haar zelfgemaakte tekstborden. Omdat ik toen nog geen keuze wilde maken nam ik haar visitekaartje mee.

Via de site www.livingnewrestyling.nl kun je zelf een tekstbord samenstellen, qua kleur, qua tekst en zelfs welke figuurtjes erbij geplakt mogen worden.

Omdat ik nog niet weet of er een jongen of een meisje wordt geboren kies ik voor een grijs bord met daarop zwarte letters. 
Verder kies ik voor een takje met daarop een paar vogels. 
Wat sterren in de “lucht” (links boven in) 
en als extra accent één rode ster in de andere hoek.

Als nu het geboortekaartje komt heb ik het cadeau in huis! Relaxed idee!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten