dinsdag 27 januari 2015

CD's

Het was een dag waarop ik "gewoon" Tevreden Thuis was. Eerlijk gezegd is dat tevreden gevoel er niet altijd. Zeker als het regent zou ik wensen dat er een auto op de oprit stond zodat ik mijn blikveld voor een ogenblik iets zou kunnen verruimen. Dat is hier niet zo en ik doe erg mijn best om van elke dag een tevreden dag te maken.
Dan ga ik koffie zetten en zoek een mooie koffiemok op. Bijvoorbeeld deze:
En wat lekkers bij de koffie mag van mijzelf ook (af en toe...) 
Na dit geniet moment ging ik aan de slag met oude CD's.
Een CD gebruikte ik als mal en sneed allemaal rondjes uit een rol behang die hier nog in de kast lag.
De uitgesneden rondjes plakte ik met hobbylijm (van de Action) op de CD's.

Het plan is om op deze CD's een spreuk te plakken. De benodigde letters typte ik op de computer en printte ze vervolgens uit.
Met carbonpapier zette ik de letters over op de achterkant van de witte banen van het behang.
 De letters knipte ik vervolgens allemaal uit...
...en plakte ze op de CD...
Een plek voor deze CD's had ik al in gedachten. De keuken wordt door een houten wand afgescheiden van de woonkamer en biedt voldoende plek.
De achterkant van de CD's kregen dubbelzijdig plakband. Het was even passen en meten maar toen was de missie geslaagd:

Geen opmerkingen:

Een reactie posten